poštovné a vrácení zboží
Vaše objednávky odesíláme pečlivě zabalené v papírových krabicích a obálkách. Zasíláme je přes Zásilkovnu a to buď na Z-point (100 Kč) ve Vašem okolí, nebo na Vaši adresu (125 Kč). Poštovné na Z-point na Slovensku činí 150 Kč.
Na objednávky nad 3500 Kč se vztahuje po ČR poštovné zdarma.
CO DĚLAT, KDYŽ MI KOUSEK NESEDÍ?
Může se stát, že Vám kousek nebude sedět dle vašich představ. Nevadí! Můžete jej samozřejmě vrátit a to do 14 pracovních dnů.
1. Nachystejte balíček k odeslání přes Zásilkovnu: ideálně použijte naši krabičku, do které vložte kousek, který budete vracet a do balíčku prosím vložte i papírek s následujícími informacemi: Vaše jméno, číslo objednávky a bankovní účet, na který budeme vracet Vaše peníze. Na balíček není třeba nic psát, stačí jej pouze donést na nejbližší výdejnu Zásilkovny a sdělit obsluze kód. Balíček se tak dostane bezpečně k nám a vy nic neplatíte.
Kód k odeslání: 92617915
2. Napište nám: abychom Vaše vrácené zásilky měli co nejlépe pod kontrolou, napište nám prosím buďto skrze insta-messages (@zkomnaty) či na email info@retrokomnata.cz, do emailu vložte prosím informaci o tom, jaký kousek budete vracet, případně jakýkoliv dotaz, který byste na nás měli! :)
3. Balíček doneste na svoji nejbližší výdejnu Zásilkovny.
4. Jakmile k nám balíček dorazí, Vaše peníze odesíláme zpět na kartu, ze které jste objednávku platili (případně na Váš bankovní účet, pokud jste platili převodem) do 7 dnů od převzetí balíčku. Ve chvíli, kdy zadáváme příkaz k vrácení peněz k Vám dorazí email s dobropisem.
Pokud jste platili objednávku kartou, transakce probíhá automaticky přes naši platební bránu a je možné, že převod peněz zpět na kartu pár dní potvrá, děkujeme Vám za pochopení. :)
Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách.